neljapäev, 13. juuni 2013

Värskeid ideid


 Värskeid ideid San Diego ja Lõuna Riverside Maakonnad

Kas olete kunagi peatunud mõelda, mida ostad, kui te kiirenemist mõned maitsetaimed või mõned tomatid on toidupoes? Isegi see, mida nad termin "orgaaniline" oma kohaliku turu jaoks?

Ma olen alati olnud pooldaja süüa värsket tervislikku toitu ja hoolitsev mu keha. See on olnud eluaegne rituaal.

Minu ema oli esimene rõhutada, kui oluline süüa korralikult ja süüa õigus toidule. Kui olin noor, siis oli alati värske puu köögis ja mu pere tegi nädalavahetusel reise talu riik valida puu-ja köögivilju, mis olid väidetavalt värske. Pean tunnistama, toona me ka sõi liiga palju praetud toitu, mis täna on meditsiiniliselt seotud igasuguseid halbu tervise küsimusi.

Üldiselt olen õppinud, et värske puu-ja köögivili on alati vajalik optimaalne tervis meie toiduvalikus.

Nüüd, kui ma olen 60 aastat vana ja abielus ilus terve kohusetundlik naine, kes korduvalt puurid mind tähtsust tervisliku toitumise iga päev. Mu naine on kohusetundlik kohta, mis on minu jaoks hea, mis on halb minu jaoks, sa ei tohi süüa, et; söö seda, sest ma tahan, et sa juba pikka aega! Siis on see dr OZ mehele telekas et varundatakse kõik lausub meditsiinilised uuringud. Pean tunnistama, et ta peab olema õige, sest kuigi ta on viis aastat noorem kui mina ta võiks edasi olemise eest oma vara kolmekümnendates, et ilmselt ta peab olema midagi õigus. Võib-olla see on see, mida sa sööd!

See kõik läheb tagasi; mida sa sööd, mida sa oled.

Nii tagasi toidupoes Ma seisin seal mõtlesin, on köögivilja ja maitsetaimede ostame tõesti värske ja terve? Küsisin endalt mõned küsimused, eriti seoses tomatid.

Ma imestasin, kui need tomatid korjati. Kui palju kasvuhormoone olid nad andnud saada nii suur ja punane enneaegselt?

Mitu pestitsiide kasutada, et hoida eemal putukad?

Ma kujutan põllukultuuri tolmulapp pihustamine kemikaalide taimed ja et mõte hirmutab mind alati. Kui kaua need tomatid istuda veoauto teele enne kui nad tabanud esmatarbekaupade riiulid? Kes paneb riiulitele, kuidas paljud inimesed on puudutanud või pigistatakse neid enne, kui ma valisin ta üles? S läheb maitse värske, või veel parem olla terve minu jaoks?

Toidupoes ütleb nii, aga kuidas ma saan kindel olla? Mina isiklikult ei usu, et kaupmees on protsess ei ole värske ega ohutu. Kas ma võtan sõna kaupmees? Ma pigem arvan, et mitte!

Mis on lahendus siis?

Ütlen kasvatada oma ohutute ja tervislike toodete! Miks mitte? Ma mäletan, kui ma olin laps Maryland, meil oli aed ja sõime loomulik köögiviljad, mis tuli välja. Igal kevadel mu pere oleks mulle ja mu õde rootor Kuni aed ja istutada see. Sel ajal, kui ma olin laps, ma ei meeldinud töö jaoks. Nüüd, kui ma olen kasvanud, ma hindan kasu tervisele ja lõbus istutamise ja vaatan oma aeda kasvama.

Mäletan kulus mitu nädalavahetustel. Mul oli palju parem asju teha, meeldib mängida ja on lõbus, aga mu vanemad ei anna meile muud võimalust.

Nagu ma peegeldub lapsepõlve panema tomati kaupmees ja läks koju nuputada, kuhu panna aias minu enda tagahoovis.

Õue meil täna ei ole nii suur, kui üks, kui ma olin laps, nii et mõned planeerimine toimuma pidi. Lugesin mõned artiklid, mis ütles, et sa vaja kuus pluss tundi päikesevalgust, mis ei olnud võimalik veidi lame maa minu tagahoovi.

Seal oli juba tekk, grillida ja kümblustünn, kuid pole ruumi aias. Seal oli ainult 12 jala mäe ühel küljel päikeseküllane õue, et oli võimalus. Puu oli langenud. Nii et ma olin, võttes ette puu ja mu plaanid aed hakkas. Minu ainus võimalus oli teha astmelise tõstatatud voodi aed neli taset ja sammud tõusevad lihtne juurdepääs.

Olles kvalifitseeritud oskustööliste olin kindel, et kõik laabub. Pärast mõned back-breaking töö kaevama ja ehitama aed kulus umbes kaks nädalavahetustel projekteerimise ja tootmise.

Pärast tüütu töö oli lõpetatud, ma lihtsalt pidin lisama mõned muld ja istutada oma taimi. Minu koduaias oli täielik! Nüüd kõik, mida ma pidin tegema oli lisada vett ja armastust.

Umbes kuus nädalat hiljem hakkasin koristamise minu toodangut ja nüüd tean, et ma olen tõesti tervisliku toitumise ohutu toit. Lisaks muutub vara minu vara, uus haljastus aed andis mulle aura ilu ja rahulolu. Minu toit oli nüüd väga värske ilma pestitsiidide või kemikaalidega. Minu otsus oli kasutada alternatiivseid, mahepõllumajanduslikke meetodeid kasvatada oma köögivilju.

Mis põnevus minu abikaasa, kes on samuti suur kokk, et kõndida läbi tagahoovis valida teda maitsetaimed vürtsi oma igapäevast sööki. Just nagu Tyler Firenzes cooking kanal!

Seal on nii palju kasu, võttes oma aed. Suurim kasu, teades, et teie toodete tulid aed, et sa kasvasid värske armastus, keemilised tasuta.

Tundsin nii inspireeritud ja exhilarated, mida olen loonud, ma nüüd on otsustanud alustada väikeettevõte tegemine tõstatatud voodi aed.