teisipäev, 11. juuni 2013

Top 5 põhjused liigne higistamine


 Tere kõigile. Käesolevas artiklis ma jagan oma nimekirja top 5 põhjused liigne higistamine. Olen tegelenud liigne higistamine sageli viimase paari aasta jooksul. See kõik algas siis, kui olin umbes 15-16-aastane. Ta sai kiiresti midagi olin väga ise südametunnistus. Aastate jooksul olen õppinud palju see ja teha palju uuringuid selle kohta, miks ma (ja miljonid teised inimesed) higi nii palju. See on nimekiri Olen tulla on top 5 põhjused liigne higistamine.

5. Mure

Kas teil on ärevus? Kas sa murelik lihtsalt? Kuidas sa sellega hakkama? Ärevus võib olla peamine põhjus, higistamine. Seda seetõttu, et ärevus on natuke raskem kontrollida. Kui te töötate välja ja olete higistamine, siis saad lõpetada. Aga kui sa oled murelik, sa ei pruugi olla võimalik peatada ärevus, mis põhjustab liigne higistamine. Kui sa leiad end tegelevad sageli ärevus, rääkige otsekohe!

4. Haigus

Teine peamine põhjus liigne higistamine võib olla tingitud haigus. Kui teil on gripp või teil on palavik, see saab kindlasti kaasa higistamine. Pea meeles, et näha arsti, kui teil on liiga haige!

3. Ravimid

Kui teil on hiljuti hakkasin uut ravimit, võib see olla põhjuseks sinu higistamine. Paljud ravimid on kõrvaltoimed, mis sisaldavad higistamist. Kui olete märganud, kui nad hakkasid umbes samal ajal, et olla oma vastus!

2. Esmane fookus higistamine

Sul võib olla ei tea, mis see on. Noh, Primary Focal higistamine vastavalt WebMD mõjutab kuni 1-3% elanikkonnast ja see algab tavaliselt oma lapsepõlvest. See mõjutab tavaliselt konkreetse kehaosa küll, nagu käed või jalad. Teadlased usuvad, see on pistmist alaealise probleem närvisüsteemi. See ei ole raske küll, et ei muretse. No pun mõeldud! Okei, võib-olla see oli ette nähtud.

1. General higistamine

Ja lõpuks jõuame number 1, üldine higistamine! See on lihtsalt nagu Primacy Focal higistamine, vaid see muudab kogu oma keha higi. Nagu ülal, see ei ole raske, kuid see saab kindlasti olema valu!

Loodan, et see loetelu top 5 põhjused liigne higistamine on aidanud teil! Kui saate aru, miks te võib higistamine ülemäära, võite alustada tööd takistada selle kordumist! Õnn kaasa!